مربی سابق تیم ملی گفت: جو ورزشگاه آزادی و بازی در زمین تیم میزبان را نمی‌توان با بازی در شهرستان‌های دیگر مقایسه کرد و این به ضرر تیم‌های تهرانی در هفته‌های ابتدایی لیگ است. رئیس فدراسیون فوتبال ما که خود را در بین برترین فدراسیون‌های آسیا می‌بیند الان باید پاسخگو باشد.

بیرانوند

به گزارش همشهری آنلاین ناصر ابراهیمی به وضعیت فوتبال ایران اشاره کرد و اظهار داشت: در شرایطی که فوتبال در آسیا رشد و توسعه یافته و کشورهای همسایه به دلیل امکانات گسترده و زیرساخت‌های وسیع به جایگاه خوبی رسیده‌اند، ما هنوز درگیر نداشتن ورزشگاه هستیم. اینکه تیم‌های بزرگ و مطرح پایتخت در شهر دیگری پذیرای حریفان باشند، اصلا خوب نیست. مدیران فوتبالی که مدعی هستند در فوتبال آسیا دارای قدرت و جایگاه هستیم، می‌توانند دلیل نداشتن ورزشگاه و حتی زمین چمن مناسب را بگویند؟

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: آقایان از فوتبال چندستاره صحبت می‌کنند اما اولین اصل فوتبال که زمین چمن مناسب است را نداریم. آن وضعیت نقش‌جهان که همه دنیا دیدند و باعث تاسف ما شد. این ورزشگاه آزادی که هنوز سکوهایش خراب هستند و آن هم شرایط استادیوم تختی که به بازی‌ها نرسید. همه این‌ها ضعف فوتبال ایران است و نباید انتظار معجزه داشت.

ابراهیمی گفت: جو ورزشگاه آزادی و بازی در زمین تیم میزبان را نمی‌توان با بازی در شهرستان‌های دیگر مقایسه کرد و این به ضرر تیم‌های تهرانی در هفته‌های ابتدایی لیگ است. رئیس فدراسیون فوتبال ما که خود را در بین برترین فدراسیون‌های آسیا می‌بیند الان باید پاسخگو باشد.

وی تصریح کرد: فوتبال ما در مسیر پسرفت است. این موضوع به امروز و دیروز باز نمی‌گردد و سال‌هاست در این مسیر اشتباه قرار داریم اما کسی نمی خواهد واقعیت تلخ را قبول کند. فوتبال ما هر سال با یک مشکل جدید دست و پنجه نرم می‌کند اما این که زمین بازی آماده نباشد، شاهکار است! فوتبال ما روزی به قهقرا رفت که بازی‌های محلی، زمین‌های خاکی و مسابقات مدارس از بین رفت و شرایط آکادمی‌های هم به گونه‌ای نیست که بتوانیم دلمان را به آن خوش کنیم.

سرمربی سابق پرسپولیس خاطر نشان کرد: روزی این فوتبال با نام حجازی‌ها، پروین‌ها و پورحیدری‌ها عجین بود اما جای تاسف است که امروز به این حال و روز افتاده‌ایم. فوتبال ایران از بین رفته اما هنوز برای برخی‌ها این موضوع باورکردنی نیست و سعی در القای خوب بودن شرایط دارند.

ابراهیمی در مورد شرایط این روزهای پرسپولیس و حاشیه‌های بیرانوند، گفت: باید بازی‌ها شروع شود تا ببنیم وضعیت چگونه است اما در مورد بیرانوند باید بگویم فوتبال روزی به بازیکنان متعصب خود معروف بود اما او فکر می‌کند تافته جدا بافته بوده که تفکر غلطی است. هواداران پرسپولیس نگران نباشند چرا که ما عابدزاده‌ها و حجازی‌ها را دیده‌ایم، بیرانوند که در برابر آنها حرفی برای گفتن ندارد. دروازه‌بانان خوبی هستند که فقط باید به آنها فرصت داد و بدون شک پرسپولیس از این بابت ضربه نخواهد خورد و آینده این موضوع را اثبات می‌کند.

وی تاکید کرد: اگر پرسپولیس قهرمان شد به دلیل حرکت همه بخش‌ها در یک مسیر مشخص بوده، از کوچک‌ترین عضو باشگاه تا همه بازیکنانی که در زمین تلاش کردند. بیرانوند سال گذشته هم بازی درآورد و به نوعی شرایط را به سود خود تغییر داد، اما امسال خبری از این بازی‌ها نبود و خواهیم دید که چه کسی ضرر می‌کند.

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در شرایطی از امروز پنجشنبه ۲۵ مرداد آغاز می‌شود که پرسپولیس در اولین دیدار و در بازی خانگی، باید از ذوب‌آهن در اراک میزبانی کند. این بازی ساعت ۱۹:۳۰ آغاز خواهد شد.

کد خبر 874528

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • . IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۵
    2 9
    چرا اینقدر. الکی عابد زاه و حجازی. میگید.دوس دارم. افتخاراتشون رو بگی چرا حرف الکی میزنی خودت میگی فوتبال ما پسرفت کرده بابا یادمه اون موقع که میخواستیم بریم جام جهانی. با التماس. یا همیشه بحرین یا اردن. یا......حذفشون کردن پس الکی حرف نزنید. که ما محشر بودیم. هیچ عددی نبودن
    • ااااا IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۵
      1 0
      آقای گل جهان،گلزن ترین هافبک جهان..چند تا مرد سال آسیا...بهترین لژیونرهای ایران...قهرمانی آسیا..همه اینا افتخاراتیه که نسل ۹۸ تقدیم فوتبال ایران کردن..نسل امروز اگه یکی از این افتخارات رو داشتن خدا رو بندگی نمیکردن
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۵
    6 1
    اگر بخواهیم فوتبال و امکاناتش درست بشه باید صفر تا صد رو داد به دست یک فوتبالی همانگونه که کشتی و تکواندو را چند سال دادیم نتیجشو توی المپیک دیدیم حالا این فوتبال محل ردوبدل پول‌های کلانه که بعضی ضرر میکنن و نمیذارن افرادی مثل علی دایی و... امورات رو در دست بگیرن آقای تاج بتاز که باب دلشونی
    • بهزاد زارع IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۵
      1 5
      اگر کشتی موفق شده بخاطر مدیریت خوب دبیر است ایشان علاوه بر تجربه ورزشی دارای مدرک دکتری مدیریت است.صرف اینکه کسی بخاطر موفقیت دروران بازی کردن می تواند مدیر موفقی باشد کاملا با اصول مدیریتی تضاد دارد. موفقیت فدراسیون های کشتی و تکواندو توام بودن علم و تجربه مدیران ارشد است نه صرف مدال های دوران بازیکنی
  • بهزاد زارع IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۵
    5 0
    وضع موجود فوتبال ما حاصل زحمات نکشیده همین عزیزان پیش کسوت است.
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۵
    3 3
    بیرالوند مثل یه مرد از حقش دفاع کرد
  • QA ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۵
    6 5
    بیرانوند مصداقیت و محبوبیتش را باخت بخودش بد کرد
  • مهدی IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۵
    0 9
    اگر داوری ها مثل چند سال گذشته باشه ساشا ایلیچ هم تو گل باشه پیروزی بازم قهرمانه
    • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۵
      1 0
      توی گل باشه یعنی چی؟توی دروازه باشه درسته
    • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۵
      1 0
      چه کیفی می کنم وقتی می بینم هنوز دارید میسوزید .
  • BR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۵
    0 2
    بدون بیرانوند .پرسپولیس خواب قهرمانی را هم نخواهد دید
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۵
    0 0
    آقای ابراهیمی بازیکن حق دارد به هر تیمی دوست داشت برود خودت وقتی تیمی نداشتی به تبریز امدی حتی به عنوان مشاور و زیر دست خطیبی یادت رفت